Resultats de la cerca

Quina documentació es necessita presentar per a interposar una reclamació sobre dades censals dirigida a la Delegació Provincial de l’Oficina del Cens Electoral?

Si es presenta la reclamació en la delegació provincial de l'Oficina del Cens Electoral, junt amb el model oficial de reclamació, cal presentar:
- El document nacional d'identitat, passaport o permís de conduir, i s'hi ha d'adjuntar la seua fotocòpia.
- Certificat d'empadronament en l'Ajuntament sobre les llistes electorals del qual es presenta la reclamació.

Si es presenta la reclamació en l'Ajuntament o Consolat, junt amb el model oficial de reclamació, s'ha de presentar:
- El document nacional d'identitat, passaport o permís de conduir, i s'hi ha d'adjuntar fotocòpia del mencionat document.

(Art. 39 de la Llei Orgànica del Règim Electoral General i les disposicions tercera i quarta de l'Orde de 21 de març de 1991, per la qual es regula el procediment de reclamació administrativa en període electoral).