Cercador Candidats - Elecciones 2015
Quina documentació s’ha d’acompanyar a l’escrit de presentació?
Quina documentació s'ha d'acompanyar a l'escrit de presentació?
A l'escrit de presentació s'ha d'acompanyar la documentació següent:
a) Document acreditatiu de l'acceptació de candidatura subscrit per cada candidat/a o suplent, així com declaració que només forma part en una llista dins de tota la Comunitat Valenciana per a les eleccions a les Corts Valencianes i que reunix els altres requisits d'elegibilitat. La declaració anirà acompanyada de fotocòpia de carnet d'identitat.
b) Certificació que els/les candidats/es es troben inscrits en el Cens Electoral de la Comunitat Valenciana.
c) Documents acreditatius del nombre de firmes legalment exigit per a participar en el procés electoral amb fotocòpies del carnet d'identitat dels/de les firmants, en el cas de candidatures presentades per agrupacions d'electors.
Les llistes presentades per partits polítics, federacions i coalicions hauran d'estar subscrites pels/per les respectius/ves representants de candidatura. En el cas d'agrupacions electorals, pels/per les seus/es promotors/es.
Tota la documentació es presentarà per triplicat. Un dels originals es remetrà immediatament a la Junta Electoral de la Comunitat Valenciana. Els altres dos originals quedaran depositats en la junta electoral provincial (art. 27.3, 4, 5 de la Llei Electoral Valenciana).